Question Puma tăi sunt noi?
AnswerMAGAZINUL nostru de Puma vinde doar articole 100% noi și autentice. Toate produsele noastre sunt 100% autentice, garantate.
Question Cum știu dacă articolele sunt autentice?
AnswerToate marfurile Puma sunt 100% autentice, garantate. Echipa noastră de experți trece fiecare articol printr-un sistem de verificare în 10 puncte pentru a asigura legitimitatea acestuia.
Question Cum determinați prețurile produselor dvs.?
AnswerPuma sunt toți autorizați de fabrica Puma. Avem prețuri foarte mici de vânzare, 100% autentice. Este cu siguranță Puma-ul pe care îl cauți.
Question Livrați internațional?
AnswerLivrăm adidași în majoritatea țărilor din întreaga lume. Dacă nu vedeți țara dvs. listată, din păcate nu oferim livrare în acest moment.
Question Sunt responsabil pentru taxe și taxe dacă cumpăr din străinătate?
AnswerToate taxele și taxele internaționale sunt responsabilitatea noastră.
Question Când va fi expediată comanda mea?
AnswerComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale. Este posibil să fie necesar timp suplimentar în perioadele promoționale și sărbători. Livrăm comenzi de luni până sâmbătă, cu excepția următoarelor sărbători din S.U.A.:
– Paști
– Zi memoriala
– Ziua Independenței
– Ziua Muncii
– Ziua Recunoștinței
– Ajunul Crăciunului
– Ziua de Craciun
– Revelion
– Ziua de Anul Nou
Question Cât durează diferitele opțiuni de expediere?
AnswerComenzile pot dura până la 5 zile pentru sosiri interne din SUA și 6~9 zile pentru sosiri internaționale.

Timpul de procesare vamal va varia de la o țară la alta.

Question Cum îmi pot urmări comanda?
AnswerOdată ce comanda dvs. este expediată, veți primi un e-mail care include un număr de urmărire pentru expediere. De asemenea, puteți introduce aici numărul ID-ului comenzii din e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă ați creat un cont, puteți accesa Contul meu și selectați Comenzile mele pentru a vedea comenzile curente.

Cum îmi pot urmări comanda?

Question Îmi pot schimba comanda?
AnswerVă rog contactaţi-ne, dacă pantofii au fost deja expediați, nu-i putem schimba.
Question Cum îmi returnez achiziția?
AnswerPolitica noastră de returnare este următoarea:

– Cererile de retur trebuie depuse în termen de 30 de zile de la livrarea articolului.

– Clienții sunt responsabili pentru transportul retur. Pentru protecția dvs., vă sugerăm să utilizați un operator care oferă informații de urmărire.

– Articolele trebuie să fie nepurtate și în starea originală primite. De asemenea, cutia trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primită. Cutiile de pantofi nu trebuie folosite ca cutie de ambalare.

– Comenzile finale de vânzare nu sunt eligibile pentru returnare. Vânzarea finală include articole achiziționate în timpul unei perioade promoționale; comenzi internationale; și Articole achiziționate de la locația noastră de vânzare cu amănuntul.

Question Spune că comanda mea a fost livrată, dar nu am primit-o. Ce ar trebuii să fac?
AnswerVă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de relații cu clienții(Contactaţi-ne)cu subiectul „Comanda lipsă”. Vom colabora cu furnizorul de transport pentru a vă găsi pachetul. Dacă nu reușim să găsim pachetul, vom deschide o reclamație pentru a investiga problema. Vă rugăm să acordați 3-4 săptămâni pentru ca o reclamație să fie finalizată. Vă vom contacta imediat ce vom avea o actualizare cu privire la starea pachetului dvs.